Mijn eerste reis - Reisverslagen van Riette van Eijk - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Riette van Eijk - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Vanaf 10 mei ga ik op mijn eerste verre reis naar Thailand, Australië en Nieuw-Zeeland!
Hier zul je al mijn reisverslagen kunnen lezen en de leukste foto's bekijken!

Recente Reisverslagen:

31 December 2015

Halverwege Nieuw Zeeland

15 November 2015

Nieuw avontuur; Nieuw-Zeeland

03 Oktober 2015

Laatste maand Australië

31 Augustus 2015

Tweede maand Australia

01 Augustus 2015

Eerste maand Australia
Riette

Hallo allemaal, Wat leuk dat jullie me gaan volgen. Vanaf 10 mei zal mijn grote avontuur beginnen, de eerste twee maanden in Thailand, dan drie maanden in Australië en als laatste naar Nieuw-Zeeland, waar ik een jaar visum heb gekregen! Wanneer ik tijd en internet heb zal ik mijn best doen jullie op de hoogte te houden door alle verhalen en foto's hier online te zetten! Liefs, Riette

Actief sinds 24 Feb. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2669

Voorgaande reizen:

10 Mei 2015 - 20 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: