Vlucht & eerste dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Riette Eijk - WaarBenJij.nu Vlucht & eerste dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Riette Eijk - WaarBenJij.nu

Vlucht & eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Riette

11 Mei 2015 | Thailand, Bangkok

Lieve jullie,

Het afscheid van mijn ouders, broer en beste vriendinnetje viel zwaar vanochtend, maar alsnog ben ik blij dat ik deze kans krijg! 
De vlucht is goed gegaan, gekletst met iemand die in Taiwan woont en in Nederland heeft gewerkt. Daarna kregen we al vrij snel ons avondeten en moesten we gaan slapen. Wat nog best lastig is, aangezien er maar weinig houdingen aangenaam zijn. 
Maar goed, ik heb een paar uur geslapen en voor ik het goed en wel door had was ik in Bangkok! 
Door de douane en toen lag mijn bagage al op de band! Even zoeken naar de persoon die mijn transfer zou verzorgen en toen nog een uur in een soort busje naar mijn hostel. 
Hier, 9uur in de ochtend, ingecheckt en even op bed gaan liggen tot een Duitser  mij een beetje heeft rondgeleid. (Mensen aanspreken is toch nog best lastig!) 
Ik heb m'n eerste Thaise maaltijd op, streetfood durfde ik nog niet aan, dat zal vanavond wel komen! Ik weet waar de supermarkt zit voor water, want drinken is belangrijk met deze hitte! 
Daarna hebben we nog een boottocht gedaan langs alle belangrijke plekjes in Bangkok, waar ik de volgende keer maar uit moet stappen! 
De foto's zullen volgen! 

Liefs,

Riette 

  • 11 Mei 2015 - 11:11

    Ilse & Rinse:

    Hoi Riette! Goed om te lezen dat je veilig bent aangekomen. Gister vroegen we Bastiaan of hij wist wie er die dag een grote reis ging maken. Nou, dat wist hij wel! "Jette!!" Toen vanochtend hier de deurbel ging moest hij daar toch even over nadenken. - ding dong. - "Jette! Jette pelen!" - "Maar Bastiaan, dat gaat toch niet, want waar is Riette ook al weer?" - "Op reis". Een kleine denkpauze... en toen beslist: "Eerst Jette op jeis, dan Batiaan". Je hebt duidelijk iemand geïnspireerd :-)
    Heel veel plezier in Thailand en geniet ze!!

    Veel groetjes,
    Ilse, Rinse en Bastiaan

  • 11 Mei 2015 - 11:26

    Edith:

    Wat fijn dat je goed bent aangekomen. Succes de eerste dagen meis, want alles is toch even wennen. Dikke kus, Edith

  • 11 Mei 2015 - 13:17

    Casper:

    Leuk! Mooie stad hoor Bangkok! Ze proberen je continue op te lichten maar zo duidelijk en schattig dat het bijna grappig is :-). Zit je op khao san road? Streetfood kun je gerust eten, allemaal super lekker en allemaal goed, snap niet hoe ze het doen maar ze kunnen allemaal goed koken! Van het donkere vlees zou ik persoonlijk wel afblijven, maar misschien ben jij wel gek op orgaanvlees ;-). Geniet ervan, maar niet te lang in Bangkok blijven hangen, de rest is zoooo mooi!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Riette

Hallo allemaal, Wat leuk dat jullie me gaan volgen. Vanaf 10 mei zal mijn grote avontuur beginnen, de eerste twee maanden in Thailand, dan drie maanden in Australië en als laatste naar Nieuw-Zeeland, waar ik een jaar visum heb gekregen! Wanneer ik tijd en internet heb zal ik mijn best doen jullie op de hoogte te houden door alle verhalen en foto's hier online te zetten! Liefs, Riette

Actief sinds 24 Feb. 2015
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 2678

Voorgaande reizen:

10 Mei 2015 - 20 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: