Eerste dagen van vrijwilligerswerk - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Riette Eijk - WaarBenJij.nu Eerste dagen van vrijwilligerswerk - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Riette Eijk - WaarBenJij.nu

Eerste dagen van vrijwilligerswerk

Blijf op de hoogte en volg Riette

19 Mei 2015 | Thailand, Singburi

Een verslagje vanuit een stadje dichtbij Singburi!

Zondag gearriveerd op het vrijwilligerswerk, waar alles een beetje anders was dan dat ik bij voorbaat had gedacht.
We kwamen samen voor de introductieweek en daarna gaat iedereen zijn/haar eigen ding; met kinderen, met olifanten, met apen en nog wel meer! Zoveel opties waar ik geen weet van had! En ook nog zoveel dingen die gepland staan voor deze week, zoveel moois wat we gaan zien en ondertussen hebben gezien!
Dus na wat rondvragen en mailen ervoor gekozen om nu 1 week introductie te doen, 3 weken Engels les te geven en 1 week naar een opvang voor olifanten! Goed vooruitzicht!
We zijn met een groep van 15, druk maar gezellig! Bijna iedereen komt ergens anders vandaan, dus een leuke gemixte groep (met vijf NL haha)
Tot nu toe zijn we naar heel veel tempels (elke tempel is gelukkig anders) geweest, de omgeving waar we verblijven, Singburi, naar het stadje dichtbij om te zien waar de supermarkt is, we hebben Thaise les gehad, kregen een show van Thaise kinderen van de lokale school en vandaag zijn we de hele dag in Ayuthaya geweest. Een vol programma met vroeg op staan en dus ook een beetje op tijd naar bed!
Ook mijn eerste olifanten, tijgers, schildpadden gezien! We hebben de schildpadden gevoerd; dat was super leuk!

Er zullen zo ook nog wat foto's volgen!

Tot snel!
Liefs,

Riette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Riette

Hallo allemaal, Wat leuk dat jullie me gaan volgen. Vanaf 10 mei zal mijn grote avontuur beginnen, de eerste twee maanden in Thailand, dan drie maanden in Australië en als laatste naar Nieuw-Zeeland, waar ik een jaar visum heb gekregen! Wanneer ik tijd en internet heb zal ik mijn best doen jullie op de hoogte te houden door alle verhalen en foto's hier online te zetten! Liefs, Riette

Actief sinds 24 Feb. 2015
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 2677

Voorgaande reizen:

10 Mei 2015 - 20 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: